NuruKelam devlet düşmanı değiliz devlet için canımızı veririz fakat hükümetler yanlış yaparsa yanlışı söyleriz Bu da bizim milliyetçiliğimizden gelir . askerin bölgeye geçiş emri 30 saat sonra verildi. Deprem olur olmaz askerin bölgeye sevkiyatı gerekmiyor muydu sizce neden 30 saat beklendi? Her şehirde bakanları sokaklarda denetim yaparken görmek isterdik ama biz fenomenleri görüyoruz . nerede sevgili bakanlarıniz? ha bir tanesini gördük makam aracının içinde kahve içiyordu diğerlerini göremedik ama