calikusuu En azından bu felaketler geçene kadar siyasal konulara girmemek gerek diye düşünüyorum bende sonrasında zaten bu konuların yapılan yanlışların, önlem alınmayan konuların tartışmasını elbet yapacaklar. Depremler yine olacak dua ediyorum bu sefer olmadan önce tedbirimizi alırız da insan hayatını bu kadar basite almayız.