GezginPaNDa bence tam sırası bunları konuşmanın bide böyle bir ağzımıza laf tıkama durumları var neymiş şimdi siyaset yapmayacakmişiz siyaset değil ki insanlar Ali Veli gitsin Ahmet gelsin demiyir ki biz bu ülkeye vergi veriyoruz maaş alıyor bu insanlar. niye biz Haluk Levent kadar AFAD başkanını görmüyoruz niye konunun muhatabı insanlar ortada yok. Niye ilk gün bu organizasyon yapılamadı insanlar günlerdir üzerlerinde tonlarca betonla aç susuz ölümü bekliyorlar. Yarın İstanbul depremi olsa ben o insanların yerinde olacağım, siyaset yapmayın diyenlerin ağzına kürekle vurasım var