NuruKelam Haklısın, jandarma, TSK, AFAD, Sağlık Bakanlığı çok çalışıyor ama bir koordine eksikliği de var. Sanki hazırlıksız yakalanmışız gibi geliyor. Askeriyenin elindeki imkanlar biraz geç ortaya sürüldü gibi, mesela termal kameralar. Hala ulaşılamayan köylerin, müdahale edilemeyen enkazların olması benim canımı çok yakıyor. Bazı şehirler dümdüz oldu. İnsanlar haliyle devletten beklenti içindeler.