Nuriyenur Bende Diyarbakırdan Ankaraya geldim bileti zar zor bulduk onu geçtim saat 10 daki uçak önce 10:55 oldu sonra 11:20 oldu uçağa aldılar 11 de 12:30 a kadar uçağın içinde bekledik buçukta kalktı uçakta herkes kafayı yedi birbirleriyle kavga ederleri mi ararsın fenalık geçirenleri mi ararsın aglayan bebekleri çocukları m ıararsın ilk defa da uçağa binmiştim gerçekten kötü bir ilk deneyim oldu