Nuriyenur merhaba, öncelikle geçmiş olsun rabbim size sabır güç kuvvet versin, kaybınız varsa başınız sağolsun🙏🏼 Ben thyden biri olarak elimden geldiğince kısaca anlatayım uçuş trafiği o kadar yoğunki operasyonu yetiştiremiyolar. Yani o uçağı uçuracak kaptan, güvenlik ve hizmetten sorumlu kabin personeli(hostes), bagajları yükleyecek-boşaltacak görevli, kontuar görevlisi(biletleme yapan koltuk numarası veren kişiler) yeterli değil malesef. İstanbulda yeterli olsa bile deprem bölgesindeki havalimanlarındaki personeller yeterli değil. Üstelik deprem bölgesindeki havalimanlarında çalışan çoğu personel aynı zamanda depremzede olduğu için şuan idari izinli. Uçuşların hiç biri planlı uçuş olmadığından her uçuş için sıfırdan ekip kuruluyor ve uçuşu gerçekleştirilmeye çalışıyolar. Keşke bu personellere ihtiyaç olmadan uçak kaldırılabilse ama mümkün değil bunu sadece thy değil hiç bir havayolu yapamaz çünkü şirketlerle alakalı bir durum değil, sivil havacılık genel müdürlüğünün belirlediği kurallara uyarak herkes elinden geleni yapmaya çalışıyo emin olun tüm şirket deprem anından beri 7/24 çalışıyo istanbulda havalimanında ve evlerinde bir çok kabin ekibi ve kaptan nöbet bekliyor uçak hazır dendiği an uçuşu gerçekleştirebilmek için. Lütfen sakinliğinizi koruyun emin olun er ya da geç uçağınız kalkacak ve döneceksiniz 🙏🏼🙏🏼