Elisaamm1612 anakucaklarini çok sağlıklı bulmuyorum küçük bebekler için şahsen, benimde reflu yatağım var, ben eğimini azaltiyorum, ayak ucuna ince bir yastık koyuyorum, veya bazen bir kıyafet vs, eğim yine oluyor ama azalınca kaymıyor bebek. Ben iskeletin düzgün olması için reflu yatağı tam bebeklere gore, o nedenle yastıkta bile yatırmak istemiyirum. Ana kucağında uyutmayin lütfen