Elisaamm1612 2 aylık bebeğim gün içinde uyurken salonda reflü yatağında uyutuyodum şimdi kayıyor ve rahat değil gibi o yüzden ana kucağında uyutuyorum chicconun sizce rahat ediyomudur siz nerde yatırıyosunuz
Maviim Elisaamm1612 Doğduğundan beri gece gündüz beşiğinde uyuyor 🙏 öyle öneriyor uzmanlar sizde öyle yapın. Bizde reflü yatağını 4 ay kullandık sonra rahat edemedi bıraktım. Şimdi 6 aylık oldu gündüz uykularını çocuk odasında yapıyor, gece bizim yanımızda beşiğinde
livanurvealpinannesi61 Elisaamm1612 doğduğundan beri beşikte uyuyor. Beşikte uyutun ki beşiğe alışsın.
Azra41 Elisaamm1612 2 tane beşiği var biri salonda diğeri yatak odamda gündüzleri salonda geceleri yanımızda uyuyor beşikte 😊
Lykiavvv Maviim gece ve gündüzü karıştırdıkları için ben gündüz salonda ,oturma odasında gece yatarken de yatak odasında uyutuyorum.
burcubagla0319 @Maviim bizde ayni sekilde odayi rahat ayirabilmek icin gunduz kendi odasinda uyiyor. gece bizim yanimizda yaklasik 2 aydir. suan 7.5 aylik bazen yanimizda uyuyamiyor acaba adaptasyon sorunumu yasiyor sizde varmi oyle bisey cunku uyku egitmenleri gece gunduz yatagi ayni olsun dio
Maviim burcubagla0319 Bizde yok iki taraftada uyuyor yatırdığım zaman, zamanla alışır ya geçicidir sanırım
Elisaamm1612 burcubagla0319 gece odamızda beşiğindenyatıyor ama salon için ekstra almadım ben ana kucağında yatırıyorum asaptasyon sorunu olmadı henüz
ciqdemu burcubagla0319 benim bebe gece gündüz aynı yatakta yatınca fenalık geçiriyor on saniye de bir uyanıyor. Gündüz kendi odasında yatağın üstünde gece bazen beşikte bazen de yanımda uyumayı tercih ediyor 4 aylık olmak üzereyiz nasıl hissediyorlar bu durumu bebekler çok ilginç
Begum09 Sepet beşik almıştım 3 aylık olduk geceleri orada yatıyor , gündüz genelde yüz aşağı kendi yatağımın üstünde yatırıyorum ya da ayakta uyuyor , biraz zorda uykuya dalmamiz
Elisaamm1612 Maviim adaptasyonda sorun yokta anakucağında rahatmıdır elektrikli bide sallıyor rahat görünüyorda
Elisaamm1612 Ilay1710 allah kolaylık versin bugün aşırı huysuz bende şuan kucağımda uyuttum bırakmıyorum
acabahamilemiyim Elisaamm1612 depremden beri koynumda uyutuyorum elim sürekli üstümde deprem öncesinde odasonda yatağında uyuyırdu 3 yaş kızım
Minnacksevdack Elisaamm1612 gündüz babynestte , geceleri beşikte. Bir kaç haftaya babyneste sığmayacak. Ne yapacağım bilmiyorum ben de
Mamaaaaa Elisaamm1612 1 buçuk aylık reflü yatağını yanımıza koyuyoruz yanımızda uyuyor aslında depremden önce beşiğe yatırmaya başlamıştım 2 gündür yatıyodu sıkıntı yoktu ama durum böyle olunca benim psikoloji komple gitti tekrar yanına aldım 🥺 biraz zaman geçsin tekrar beşiğe geçmeyi düşünüyorum
Elisaamm1612 Mamaaaaa allahım hepimize kolaylık versin çok zor psikoloji allahım çocuklarımızı korusun
Mamaaaaa Elisaamm1612 Amiin inşallah rabbim afetlerden beterinden korusun, yaşayanların da yar ve yardımcısı olsun rabbim
zehraaktas Elisaamm1612 ayağımda uyutup beşiğine koyuyorum gece gündüz doğduğundan beri beşiğinde yatıyor 6 aylık