Erenefes
İlk duyduğumda çok mutlu olmuştum. Ama maalesef böyle bir gönüllülük için bebeğimin durumu şimdilik el vermiyor.
Sonradan ayrıntılı düşününce, o bebek ve çocuklar için ayrı bir psikoloji. Anne ve babası bilirler. Biz ne kadar yürekten onların iyiliği için istesekte belkide kötülüğüne olacak.
İlk bakim veren yok, anneyi ve babayı bilen çocuk arayacak ama yok. Dolayı ile çaresiz bir şekilde girdiği ortama ayak uyduracak. Bu psikolojik olarak bir darbedir.
Bebeklerin öncelikle Annane, dede, babanne , hala teyze ve amca ilk etap bu kişiler. En sonra çare biziz (aile akraba hepsi vefat eder).
Çocuk gelişimciler, pdr, psikologlar. Daha ayrıntılı anlatmamız lazım.
Yani oldu benek size alıştı, kendi bebeğiniz alıstı kardeş gibi sonra onları ayırmak var. Psikolojik olarak doğru karar vermek gerekir.