Erenefes Arkadaşlar 11 yaşında oğlum 21 aylık kızım var. Ama kaç gündür çocukların halini gördükçe kahroluyorum. Size sorum olacak acaba hastanede n çıkacak durumu iyi çocuk eve verirlermi ailesi bulunana kadar yaralarını sarmak isteriz. Yada koruyucu olarak çok prosedürleri uzatmadan verseler memuruz da
Hemsirebianne15 Erenefes e devletten koruyucu aile olarak başvuru yapabilirsiniz şuan acil durum oldugundan işlemler hızlı ilerliyor
Aliveannesi96 Erenefes ay bende çok istiyorum ya bi çocuğun yaralarına belki bi sürede olsa derman oluruz e devletten başvuru yaptım ben hem annem adına hem kendi adıma olur mu bilmiyorum ama inşallah bir yavruya faydamız dokunur
kasimonbes Erenefes az onceki postta bunu konusuyorduk 😊 bende bir tane cocuga bakmak istiyorum 🤲 yenidogan bebegim var kardes arkadas olur ona ama dinen harammis. İyice arastirip esimi de ikna edicem
minikcicegim Erenefes bizde başvuru yaptık gelen çocuk için hayırlısıysa bir yara da biz sarmak istiyoruz.Eşim ikiletmeden tamam başvuru yap dedi .Çok mutlu oldum.İnşallah kendi evlatlarıma da o gelecek yavruyada iyi bi insan olabilirim.Acaba kriter verirler mi
RuzgarMommys Çocuk almak diye bişey yok arkadaşlar Koruyucu aile olmak için başvurabilirsiniz sadece Elma armut almıyorsunuz..
2prenses-annesii RuzgarMommys bunu yazmak için girdim almak kelimesini okuyunca irite oldum manavdan patates alıyorlar sanki.
Erenefes Tekrarlıyorum… çocuğu üstüme almak değil zor günler geçene kadar bizimle kalabilir. Bizi severse evlatlık için başvururum zaten. Önceliğimiz sıcak bir yuva sevgi
Erenefes Elimden hiçbirşey gelmiyor. Elim kolum bağlı evde bütün beton yığınları üstümde nefes alamıyorum. Vicdanım rahatsız birşey yapamamak canımı sıkıyor. Yapabileceğim elimden gelen bu
Erenefes Ankara’dan hastaneden gidip alıp gelsek içbütün bilgilerimizi versek devlet yaralarını sarana kadar bizde kalsın sonra bir prosedür uygulanır elbet. Ama anne yok baba yok çocuklar orda 🤦🏼♀️
Ayselcvk minikcicegim 25 yaşındaysanız ve ya üstü sicil kaydınız temizse veriyorlarmıs canım 1 yaşla kaybettim bende o kadar üzgünün ki
minikcicegim Ayselcvk yaa ocak 16 da 25 e girdim.Hiç tahmin etmezdim 25 ime girdiğim için bu kadar sevineceğimi.Sicilim de de çok bişey çok şükür
Agaclargibi Ben o bebekleri emzirmek istiyorum verir vermez bilmiyorum ama yenidoğan çok küçük bebekler var oğlum 6 buçuk aylık sütüm elhamdülillah var keşke imkan olsa