Melikemlk biz de ayni durumdayız 2 depremi de cok hissettik ikisine de uykuda yakalandım bebeğimi kurtarmaya çalışırken yere düştük o da çok korktu uykusundan ağlayarak uyanıyor ben de uyumaya korkar oldum uykuya dalıyorum ani bir deprem sarsıntısına uyanıyorum eşime sesleniyorum deprem oldu evden çıkalım diye. Sürekli başım dönüyor sanki sürekli deprem oluyormuş gibi hissediyorum deprem günü arabada kaldık deprem cantalarımız hala arabada duruyor ilk defa böyle bir şey yaşıyorum Rabbim zor durumda olanlara deprem bolgesindeki herkese yardım etsin