Yeicyat kitapkurdubebeninanasi ya bide firat Albayram ve ceyda kasabali bebekli aileler icin canakkkaledeki otellerini açmışlar aldiriyorlarmis deprem bölgesinden haberiniz olsun
2lokum_moms kitapkurdubebeninanasi ne demek bi bebeğin dışarda kalmamasına vesile olabilirsem ne mutlu bana
kitapkurdubebeninanasi 2lokum_moms aynen öyle arkadaşım da tek derdim bebegim diyor o kadar üşümüşler ki Allah yardım etsin hepsine inşallah
yemedimamadoydum kitapkurdubebeninanasi tüm deprem illerinde cemevleri barınma ve sick yemek hizmeti veriyor. Tüm canlarımız oraya gidebilir 🙏
kitapkurdubebeninanasi bebek-kaya tamamdır sagolun şimdi ordalarmis ama çok kalabalıktı gelen yemek yetmiyormuş
kitapkurdubebeninanasi papatyasevdalisiii ben de aynısını diliyorum keşke elimden daha fazlası gelse diye Allah kimseyi darda koymasın
Beraninannesii kitapkurdubebeninanasi Ahh ya ahh ya Allah’ım bu nasıl bir imtihan yarabbim. Elimizden hiç birşey gelmiyor.
kitapkurdubebeninanasi Beraninannesii çok üzücü günlerdir uyku uyuyamadım ordaki bebekleri düşündükçe yediğim lokma ağzımda büyüyor boğazımda kalıyor ne kadar acı ne kadar çaresizce…
Noname21 kitapkurdubebeninanasi benim bildiğim Malatya da su yok ama gıda yardımı var eşimin akrabaları ordan yola çıktılar çünkü su yok
kitapkurdubebeninanasi Noname21 kaldıkları fabrikaya şu geliyormuş ama yemek yeterli olmuyormuş aileleri köyde oldukları için şehirden de çıkamıyorlar. İlk gün ailelerine ulaşmışlar şimdi elektrik olmadığı için kimseye ulaşamıyorlar da
Noname21 kitapkurdubebeninanasi çok doğru biraz şehir içine girmeleri gerekiyor fabrika da biri olup olmadığını bile bilmiyorlardır muhtemelen
kitapkurdubebeninanasi Noname21 çocukla bir yer buldugumuza şükür ediyoruz diyorlar Allah yardımcıları olsun ya bu soğukta karda kışta…