14senam_06 biogaia yı gğnde 5 damla kullanıyoruz canım gaz ilacı degil bu arada bagırsak düzenleyici artı metsil kullanıyorum ben bebeğim cok gazlı o da ginde 4 defa 8 damla ama bana fazla geldi ben sadece 8 damla veriyorum saat olarak öğün yaptım sabah d vitamini saat 12 gibi bio 3 gibi falan metsil düzenli aynı saatte olunca fayda saglıyor emzikte ilk bi ay hiç vermdim sonra eczaneden yüklü alısveris yaptık diye eczacı hediye etmişti bi emzik vermeyş de düşünmüyordum denemek için bi ay sonunda kaynatıp agzna degirdim hemen aldı hala verip vermemek arasında kararsızım ama farklı bi emizk temizleyip koydum arada veriyorum alıyor hemen