14senam_06 Günde kaç kez kullanıyorsunuz işe yarıyor mu gaz çıkartma da bebk lerde. Ve emziğe nasıl alıştırdınız?
[silindi] 14senam_06 günde 5 damla Bir kere kullandık biogaia uzun vadede işe yarıyor. Emziği de verdim ilk kusucak gibi oldu yarım saat sonra tekrar verdim aldı almasaydı zorlamazdım
Gulcan90 14senam_06 günde 5 damla kullanıyoruz ama faydası yok malesef :( ben bütün emzikleri denedim almadı bnm kızım en son pes ettim
Oglusum5357 14senam_06 bn faydasini görmedim 1 aya yakindir kullanıyorum malesef.. emzigide uyucakken veriyorum sdece bebegimde uyucakken aliyor kendisi derin daldiginda cikariyor ağzından.ilk zamanlar tabi midesi bulaniyor gbi oluyor ama bikac denemede tutuyor
spmommy 14senam_06 günde 5 damla. Hemen etki etmez pes etmeyin uzun süre kullanın. 3 aydan sonra tamamen geçicek zaten. Emzik de philips avent ultra soft ultra air modellerini öneririm. Nerdeyse her bebek kabul ediyo yapısından dolayı
Momofkerem Gulcan90 benim de heer seyi denedim avent soft fatoş bebe bibs mamajoo wee baby... En son avent ultra air aldım onu tuttu diyelim atmadı hemen ağzından alıştı sanki. Bu arada bebeğim 2.5 aylık
14senam_06 Doktor metsil den daha iyi dd bu damlayı dün basladm bu damla ya sanki metsil daha çok gazını çıkarttırıyor gibiydi onu günde 3 defa 8 damla veriyorum hangisine devam etsem sizce?
Deletedmom021 14senam_06 günde 5 damla kullanıyoruz ama her gün aynı saatte vermeye özen gösteriyorum hatta alarm kurdum bunun için. Emzik hiç düşünmedim de vermedim de.
Sulsay Bende biogaia kullaniyorum bebegim 2 bucuk aylik ayni saatte kullaninca fayda ediyor birde yaninda sab sipmlex kullaniyorum cok rahatiz cok şükür
Bernaebu Sulsay yaaa ayni saatte verince mi ise yariyor bende kullaniyorumda bazen unutuyorum saattini falan
sabirsizbebek15 14senam_06 günde bir kere aynı saatte 5 damla. Ama tek başına işe yaramıyor conformil mama kullanıyorum günde 30 ml 2 ya da 3 öğün. Birde günde bir kere 10 ml kimyon veriyorum içine metsi6damlatıp. Kendi kendine çıkarıyor çok şükür
Qwerty 3 kutu bitirdik en son bir de nurse harveys i deneyin dedi doktor. Eczacımız da biogaiya çok daha iyi demesine rağmen nurse harveys daha bi rahat gaz çıkarttırdı bizimkine
Dtcansuyldz Qwerty evet bende bu surubun etkisini gördüm biogaia ve metsil fayda etmedi erkek bebegime
Hatice- 14senam_06 14senam_06 damla çok rahatlatıyor bebeğimi günde 1 defa 5 damla olarak veriyorum . Emziği hiç vermeyi düşünmüyorum
14senam_06 Bnde metsil ile birlikte kullansam bir sorun olmazdır demi bunu sabah versem metsil de öğle akşam gece versem bir sıkıntı olur mu ki
Bernaebu 14senam_06 canim damlayi günde 1 kez 5 damla verdi doktorumuz,emzigide inan hastanede verdim hemen agzina ve iyiki iyiki diyorum
Mucizeem Bernaebu evet aynı saatte verince etkisini gösteriyor ama 10 15 gün sonra daha etkili oluyor hemen kullanınca pes etmeyin ise yaramadı diye
Mucizeem 14senam_06 günde 5 damla ama aynı saatte vermeye dikkat edin şükür geçti gaz sorunu damla ile. Emziği ilk vermem de almadi 1 saar sonra tekrar verdim aldi
Deletedmom0035 14senam_06 Biogaia günde 5 damla ayni saatte veriyorum bize yarıyor memnunuz .Emzik hiç almıyor benim bir kac kez denedimm öğürüyor diliyle itiyor ilk oğluma doğar doğmaz vermistik almıştı 1 yasinda biraktirmistim. 2.bebis hic almadi emzik.