Aryayyyyyyy Birbebekkkbircicek batma yok yaklaşık 4 ay oldu apse dedi doktor boşaltmam gerekiyor onu dedi iğne yapıp korktuğumdan gidemedim tekrar. Tam vajina bölgesinde
AlyAysima Aryayyyyyyy o şişlik çok rahatsız ediyor ama ya. Bi kaç dakilalik bsey, bende iğne ile boşalttırmıstım. 1 sene arayla 2 kez daha tekrarladi ama Dr a gitmedim kendi kendine boşaldi içi ama 3 4 gün şiş dolanmistim kendi patlayana kadar canım çıktı
AlyAysima Birbebekkkbircicek evet iç kısımdaydı. Yani dudak kısmında, ne oldugu hakkında bsey söylememisti sadece bölgesel temizliği nasıl yaptığımı sormuştu. Ben ağda yaptiriyorum ondan kaynaklanmış olabilir demişti.
AlyAysima Aryayyyyyyy yok ztn bi kez batırıp çıkardı deldi orayı yani. Sonra baş parmaklarıyla sıkarak boşalttı içini Bi kaç dakikada bitmişti
xdimplyy Kızlar ödem olmuş olabilir bende doğum yaptıktan sonra olmuştu doktorum bana kurşun suyu ile pansuman yapmamı söylemişti 1 hafta sonra ödemim kalmadı doktorlarıniza kurşun suyunu danışmanızı tavsiye ederim
Aryakus2828 Birbebekkkbircicek Bartholin kisti başıma geldi nerdeyse oturamıcak kadar şişmişti bendede doktor apseyi şırıngayla çekmişti uyusturup
Mumsy Birbebekkkbircicek merhaba, ben de yaşadım aynı durumu. İbrahim saraçoğlunun dut kürünü denedim. 3 günde kurtuldum ve tekrarlanmadı çok şükür. Çok kolay bir kür. Tek ihtiyacınız dut kurusu ve su. Araştırın, bir deneyin derim
Papatya-00 Bende de ara ara oluyor sonra kendiliğinden geciyor. Çok büyümedi hiç bir zaman ve hep aynı yerde oluyor sebebini bilmiyorum 🤷🏻♀️