Bende de vardı vajinamın sağ kıdmında bartolin kistiymiş umursamadım baya büyüdü birden portakal büyüklüğünde oldu doktorlar bile çok şaşırdı görünce hemen sıvıyı boşaşalltılar çok kan kaybettim 7 gün hastanede yattım ulan geçti çok şükür inşallah bi daha tekrar etmez çok kötü bi durum büyüdükçe aşırı ağrısıda oluyor dayanılmayacak derecede