Deletedmom_110 nurcanxxx hayır öyle demeyin içen bebekler var yoğun bakımda bire bir şahit oldum oğlumdan bir gün küçük 150 cc içiyordu Oğlum da anca 100
hilalayse Baklavanida Ortalama 60cc hazırlasanız yeter benim doktorumda 2aylık iken emzirme döneminde 6saatte bir ver demişti
Aryakus2828 nurcanxxx vallaha benim kızım rahat içiyordu herkesin ki aynı olmaz ve doktor bize ne kadar içerse o kadar verebilirsin demişti, yeni doğduğu zamanlar 30 60 arası içiyordu