guzelbebegimmmm 4,5 yaşında. Ben de suyla yıkıyorum bazen. Ama şöyle mesela ben yıkarken arkasında durmuş olurorum, kendisi yaptığında önden ulaşması gerekiyor nasıl ayarlanacak böyle. Kreşte tuvalete gitmiyor eve gelene kadar bekliyor. Okul zamanı nasıl olacak merak ediyorum