Betulata evet canim bizede 4. Ayda gunde 10 damla vermisti kaka yaparken zorlandi ( bu arada bende hemsireyim demir damlasi oldugu icin kabizlik yapmasi beklenen bi durum) bide 5 saat once bu damladan vermistim sindirememis kustu kirmizi damla vardi korktum bile mide kanamasi gecirse allah korusun farkedemicez diye. Doktoruma danistim biz 4. Ayda onermiyoruz demir damlasi bebeklere agir geliyo dedi 5. Aya basla dedi ayrica dediginiz gibi cok katkili bi damla bende alternatif istedim doktordan ocean marka onerdi onuda arastircam ona gore kullancam 15 gun var 5. Aya. Bu ocean markasinin d vitaminini kullaniyorum ben memnunum eger demir ilacida katkisizsa onuda o marka alicam