ipekli İstanbul ve çevre illerde olan imkanı olan bence hiç düşünmeden terk etsin ben bile düşünüyorum dün mesela konuştuk şuan oturduğumuz eve baktırsak diye ama eğer sorunlu olursa yıkım emri çıkabiliyormuş diye ama bilmiyorum belki okuyana fikir olur dün mühendis bir konuşma yaptı dikkatimizi çekti geçici mütahitlik diye birşey varmış dedik olmadı şuan ki evimizi satar kendimize ev yaparız mütahit olmadan kendim kendi evimizin mütahiti oluruz diye düşündük