Theodora şu saatten sonra kimse hayat üçgeni bulup beklemez bence çünkü hala canlı insan çıkıyor 72+ saattir tonlarca beton altında aç susuz ölümü bekliyorlar, bu organizasyon eksikliği bu düzensizlik hazırlıksızlık hala deprem çok siddetliydi yikiciydi vs arkasına siginilnasi , ee 25 yıldır İstanbul depremine hazirlaniliyir yuzlerce bina yıkılacak deniliyor buradaki insan sayısından ve yıkılan bina sayısından çok daha fazla olacak denilen rakamlara göre nasıl hazırlık yapılmış, 0 burda bir kaç ile dağılıyor insanlar. İstanbul’daki karmaşayı düzensizliği düşünebiliyor musunuz