Arkadaşlar lütfen ya, tamam evet bu postun yeri ve zamanı değil tamam haklı olabilir belki hanımefendi de kendince hayat devam ediyor fakat bu posta yorum yapıldıkça diğer mühim postlar aşağı düşüyor bu üstte kalıyor, tartışmak için yorum yapmayalım bari 🙏