1bahar insanımızın insan olmadığını bir kez daha gördük! Nerede kaldı Müslümanlığımız, nerede kaldı din kardeşliğimiz? Allah gerçekten önce merhamet vicdan versin! Günlerdir gözümüzün yaşı dinmedi hepsi ailemden biriymiş gibi oturdum ii haber bekledim.. Peki bunların yaptıkları ne Allah aşkına bu neyin dalgası, şakası? Önce insan olmalı ya insan. Birde oturup bunlara üzülüyoruz yazıklar olsun.