1bahar insanlıktan nasibini almamış insan kılıklı yaratıklar var maalesef Geçen akşam saat 1 de eşimin tlfn çaldı açtı bir kadın sesi kısık sesle enkaz altındayim bana yardım edin dedi esiminde TM panik olmayın sakin olun adersiniz verin elimden ne geliyorsa yapacam dedi maddi manevi ne olursa sonra bir kahkaha sesi geldi inandiniz mi enayiler dedi enayi olduk iyi niyetimiz kullandılar sonra kapattılar kime güvenecez şaşırdık çok acı verici bunun üstünde dalga geçtiler dün 2 genç kız canlı yayın açmış dua edip Allah’ım yine deprem olsun da Türkiye yine yıkılsın keşke böyle insanlar deprem altında kalsa yaşlı insanlar bebekler gençler anne babalar yerine daha beter olsunlar kim dalgaya vuruyorsa bu işi
tatlisert 1bahar haysiyetsiz insan müsveddesi çok. Enkaz altındakileri ararlar sizi kurtarmaya geldik diye dalga geçerler. Size yapılan da tam tersi yani Ne biçim insanlar ya. Bu olayın onların başına gelmeyeceği ne malum.
papatyasevdalisiii 1bahar Allahın gazabı onların üzerine olsun asıl ölecekler ölmüyor ölmemesi gerekenler ölüyor bitmiş insanlık diye bişi kalmamış
Balkizlarim 1bahar kanım çekildi yemin ediyorum şuan Allah’ım bildiği gibi yapsın onları adi insanlar…
PatronBebek 1bahar bırakın dalga geçsinler bırakın eğlensinler. Bu dünyada olmasa bile öldükten sonra cezalarını kat kat çekecekler. Siz hiç merak etmeyin
senemmgncr 1bahar bunlar insan değil yaratık ya aklım almıyor gerçekten neden yani şeresizler allah belalarını verir inşallahh
yagmuraltintas 1bahar bu depremde şunu anladık insanlık ölmüş Türkiye ikiye bölünmüş yüreği yangın yeri olanlar ve bu durumu kullanmaya çalışıp her türlü pisliği yapanlar içinde en ufak insanlık zerresi bulunmayanlar Allah bildiği gibi yapsın ne diyeyim
Balkizlarim 1bahar empati yapıp anlıyor canım seni insanlıktan nasibini almamış görünümde insanlar isteee..
elizabeth 1bahar şaka yapıyorum falan deyin ya, öylesine yazdım uydurdum diyin ya. Gerçek olmasın böyle şeyler, bizim insanımız ne zaman bu hale geldi, ne zaman bu kadar etkileşim delisi oldular aklım almıyor.