Pnarsaka
Kafayı yemek üzereyim. Hatta yemiş bile olabilirim. Aklımda sadece bebeğim var. Deprem olursa kızımı nasıl koruyabilirim düşünceleri beynimi tırmalıyor, enkaz altında kalsak kafasını falan nasıl korurum diye provalar yapıyorum, enkazdan çıkarılırsak ve kaybolursa diye korkular yaşıyorum.
Televizyonda, sosyal medyada insanlar tam bu korktuklarımı yaşıyorlar ama ben sıcak evimde kendi derdime düştüm diye vicdan azabı çekiyorum. 99 depremini yaşayan biri olarak olanlar karşısında duygularım, beynim, kalbim acılar içinde..
@Pnarsaka