Pnarsaka İcinizi rahatlatmak isterdim ama bende Eyupte oturuyorum ve ayni durumdayim. İstanbul depreminin cok yaklastigini söylüyorlar bu yüzden her an tetikteyim en ufak biseyde sallaniyor muyuz diye kontrol ediyorum kalbim carpmaya basliyor. 4 aylik bebeğim var onu nasil koruyabilirim evde neresi güvenli olur, binamiz yikilir mi yikilmaz mi, yikilmazsa da 10.kattan nasil inerim hep bunları düşünüyorum. Her aksam deprem hazirligi yaparak uyuyorum. Termosa su kaynatip yanina mamayla birlikte deprem cantasinin yanina koyuyorum su sogudukca yeniliyorum. Psikolojim cok bozuldu artik ne olacak böyle bilmiyorum. Hala ekranda haber kanalimiz acik surekli kurtulanlari ve vefat sayilarini takip ediyorum cok üzücü cok. Allah hepimizi korusun