cansuyagmur Evet çoook fazla yardım geliyor fakat koordinasyon eksikliği var biz soğuğa açlığa dayanamadık Mersin’e geçtik kızlar durum berbat Tv’de gördüklerinizden çok daha ağır bir tablo var her şey düzensiz daha oturtmadilar o düzeni bir bardak su bir parça ekmeğe muhtaç kaldık her yer kapalıydı paramız olmasına rağmen rezillik çektik dayanamayıp yola çıktık. Zamanla yardımlar ihtiyaç sahiplerine ulaşacak ama keşke sıcağı sıcağına ulaşsa. Evet çok şükür enkaz altında değiliz ama bebekle dondurucu soğukta kalmak çok kötü.🥺