Deletedmom_39 asafmomyy Yalovada 99 depremini yaşamış biri olarak hala korkuyorum 😞 onların ne çektiğini biliyorum helede şu kışta Rabbim sen yardım et. Oğlumun kıyafetlerinden afada götürdük sabah para yolladık. Şuan dua yetmiyor lütfen yardım yapın 🤲🏻🤲🏻
Hale3400 asafmomyy bende sizin gibiyim elim ayağım tutmuyor bakmayım diyorum baktıkça çok kötü oluyorum evde çocuğumla tek yaşıyorum bu sefer ona bakamayacak kadar psikolojik olarak etkileniyorum ağlıyorum sürekli bakmayınca kendimi duyarsız hissediyorum o acıyı yaşayan hiç bir insanı tanımadığım halde yüreğim parçalanıyor kahroluyorum içimdeki acının tarifi yok ilk defa bu kadar üzüldüğümü hatırlıyorum onların yerinde bizlerde olabilirdik rabbim o günahsız el kadar yavruların kalpleri hatrına yardım et Allah ım
asafmomyy Hale3400 içimdekileri yazıya dökmüşsün resmen bakınca dayanamıyorum bakmayınca dayanamıyorum Allah’ım bu naisl bir imtihan bu nasıl bir psikoloji 🥺
mihra2022_ asafmomyy ağlamaktan helak oldum ,6 aylık bebek ,toz bile degdirmemis rabbim 🥹🥹çok kotuyum kızımın başından ayrilamiyorum. Suriye’de bir kadin göçük altinda doğum yapıyor ölüyor bebeği canlı buluyorlar 🥹🥹🥹ne diyeceğini bilemiyorum hiç iyi değilim
Meliisa asafmomyy psikolojik olarak hepimiz çökük haldeyiz izleye izleye ağlıyorum resmen Allah yardımcımız olsun çok zor günlerdeyiz 😓😔😔
kolonyalimendil asafmomyy yavrum 3 aylık olacak nasıl çıktık bilmiyorum hayattayız ama içimiz ölü gibi o yavrucukları gördükçe içim dağlanıyor..
asafmomyy merkursavascisi_06 evet bende ağlıyorum oğlum sessizce beni izliyor anlıyo galiba anne anne diyip içimi parçalıyor
kolonyalimendil asafmomyy bende😢 30 yaşıma gireceğim böyle bişey yaşamadım insanoğlu be kadar aciz çaresizmiş o merdivenleri oğlum kucağımda sürünerek indim dedim bitti çıkamıycaz herşey ne boşmuş bu da unutulacak hazırsız olarak yine yaşayacağız deprem bölgesi ülkemiz bunu çok acı olarak kaç defa yaşadık ülkece ama her defasında sil baştan başlıyoruz 😢
asafmomyy kolonyalimendil Allah’ım bidaha yaşatmasın ama o kadar derin bir yara oldu ki hepimiz için hele ki o minik yavrular 😭
Azra41 asafmomyy dedesi ve eşini buldular ama annesi nerde bilmiyorum 🥺 çınar miydi neydi ismi .. Gram uyku uyumadım hep bebeğimi bebekleri duşundum Allah’ım yardımcıları olsun 🤲😔
Elin34 asafmomyy onu gördüğümden beri kendime gelemiyorum.. Kahroluyorum… Yavrum inşallah anneciğine kavuşur… Bezini hemen değiştiriyoruz bizler anneside öyle yapıyodur nasıl dolmuş kıyamam 😔😔😔Allahım sen koru yarabbim hepsini… Bebeklere çocuklara dayanamıyorum.. Burnu bile kanamasın hiçbirinin.. 😔😔
Mustafam-elifim asafmomyy rabbim alacak nefes vermiş bende gördüm o kuzum aç iyi dayanmış altında pantolon yok acaba altını baglarkenmi yakalandilar diye dusunuyorum çok üzgünüm rabbim dayanacak güç versin bu son olsun ins 🤲🤲