Mahvoluyorum gerçekten ama bi yandan da sütüm gidecek diye aşırı korkuyorum bi de ben çok kötü hissettikçe bebeğime de geçiyo stresim onu fark ettim dün aşırı huzursuzdu normalde gündüzleri 40dk uyurdu 25 dk falan uyudu dün. Eşim haber bakmamı istemiyo tabi ben dayanamıyor açıyorum ama artık ağlamaya korkuyorum Rabbim yavrularımızın başında bizlere dayanma gücü versin. Hiçbir şey anlamadıkları için o kadar şanslılar ki😔