Kaganpasa20 dediğim gibi 20.30 gibi yatar en geç. 23-23.30 civarı beslenmek için kalkıyor. Sabaha kadar geçen süre çok uzun olacağı için o saatte emziriyorum. (Doğru mu bilmiyorum ama)
Daha sonra herhangi bi saatte uyandığında emmek isterse su içiriyorum. Su içtikten sonra ağlaması biraz sakinleşiyor. Doğumdan beri dinlettiğim ninni var. Onu dA açıyorum. Uyutuyorum