Sedabulut Selam güzel anneler 2 hafta sonra bebeğim 1 yaşına giricek gece uykularımı Bi ara çok güzeldi ama 2 aydır neredeyse bu düzen altüst oldu gece sürekli uyanıyor emzirmekten Bi hal oldum hiç uyumadığım zamanlarımı biliyorum yatmadan önce üst içiriyorum 12 veya 1 gibide arı mama veya bebelac muhallebi veriyorum biberonla gece ağlayarak uyanıyor bana yardımcı olurmusunuz 🙏
Zeynepppppp Sedabulut 14 aylık kızım hala gece beslemesine kalkiyo bizimde zorlandığımız oluyo ama onlar çok küçükler ben bile gece acikip kalkıyorum canım 🤗
Zeynepppppp Sedabulut arkadaşımın kızı da 3 yaşına yaklaştı hala kalkiyomus yapacak bişey yok malesef 🤗
NaimeYilmaz Sedabulut Duygusal açlığa kalkıyordur. Vermeyerek kesebilirsiniz su vermeyi deneyebilirsiniz. Zor biliyorum. Ben emzirmiyorum ama gece 1-2 kere illa mama için kalkardı oğlum. Bi kerede kestim. Yaklaşık 3-5 gün sürdü zorluğu. Her ağladığında yanındaydım tabi, sakinleştirmeye ve uykuya geçmesi için biraz uğraştım. 3.günden sonra kalkma saatlerini uzatarak kesildi kalkması. Şimdi sadece 6-8 arası kalktığında veriyorum.
MUGUL Sedabulut diş çıkardı mı ? Benim oğlum 1 yaşına girdikten sonra 3 ay hemen hemen her gece kalktı saatlerce oturduk. Sonrasında azı dişi çıkardı... diş patlayınca düzene girdi
Sedabulut Zeynepppppp evet her çocuk bir olmuyor işte anlamın da 2 tane kızı var ilki çok zorluk çıkarıyordu ama şimdi top patlasa kalkmaz 🤭🤭
Sedabulut NaimeYilmaz gece anne sütü yerine normal süt versek yada yatmadan önce üst içirip uyusak nasıl olur daha erken mi sizce
Mercimek2 NaimeYilmaz peki sakinleştrp uyumasını sağlıyorsnz ya ayakta faln sallamsk yok bende enzşrmeyeym diyorum ama uyumazsa geri diyede korkuırn bu günlre zor geldk ilk 4 ay hiç uyku yoktu bizde
isabel NaimeYilmaz merhaba ben de iki gündür gece beslenmesini kesme ile uğraşıyorum. Size bir sorum var. Benim oğlum 20.30 gibi uyuyor sabaha kadar geçen süre çok değil mi 🧐 iki gündür gece beslemiyorum fakat uyku öğünü dedikleri 23.00-23.30 civarı zamanda emziriyorum kıyamayıp 🤷🏻♀️
NaimeYilmaz Sedabulut Ben 9.aydan beri yatmadan önce yemek yediriyorum normal. Unlu gıdaları yaklaşık 8-9.ayda tamamen kestim. Şimdi mesela akşam az yediyse veya erken yediyse az bişey irmikli meyve yapıyorum veya süt içiriyorum(süt çok nadir). 8,30-9gibi yediriyorum 9-9,30 gibi uyutuyorum. İşte hep kalkıyordu. Pilav da yese kalkıyor. Az yese de kalkıyor. Baktım açlığına kalkmıyor kestim🤷♀️ 16 aylık benim oğlum 2 ay olacak keseli.
aselayse Sedabulut evet canım bunu bende demedim ve kızım alerji oldu çok çok pişmanım şimdi keşke vermeseydim
Sedabulut NaimeYilmaz hepsimi böyle ya bende aynılarını yaptım sonra baktım bna dediler arı mama ver tok tutar onu verdim sanırım gaz yapıyor karnı ağrıyor onuda kestim süt versek sütte aynısını yapar heralde tamamen kesmekten başka çare yok anlaşılan🤷♀️
NaimeYilmaz Sedabulut Yemek verin bence akşam saatleri. Sabaha kadar su dısında bir ihtiyaçları olmaması lazım. Arı mama prinç unu bunlar hazmı zor ve sağlığa katkısı olmayan şeyler.
Cesurefe 3 aydan fazla oldu geceleri ciglik atarak uyaniyoruz bi kac saat oturuyor oynuyor gece yarilarindan sonra yatiyor.dislere bagliyorum bu surec icerisin de azilari patladi patlamaya da devam ediyor.14 aylik olacak gece beslenmesi de mamasini yedirip yatiriyorum.sonrasin da bazen hic kalmiyor bazen 1 kere kalkiyor keyfine gore hareket ediyoruz cok ta kesmeyi düsünmuyorum elbet bi süre sonra birakacaklar
MUGUL Sedabulut ön dişlerini çıkarırken öyle şeyler olmamıştı ama azılarda uyku düzeni çok bozuldu bizde.. sizdekide aynı durum gibi geldi bana
ozgekeremehmet Sedabulut diş cıkartıyordur bızımkıde oyleydı ara ara rahatlıyor kendı duzenıne gerı donuyordu..
Bebeminnie Sedabulut 4 aylıkken kestim gece beslenmesini 10-11 saat deliksiz uyuyor. Bence cok geç kalmışsınız, gece uykusu herşeyden önemli Açlıktan kalkmıyor o alışkanlık yapmış Su içirin sürekli ağlasa da bi kaç gün dayanın, zamanla alışacaktır
Mercimek2 Bebeminnie peki gece nasıl uyutyrsn ilk uykusnda ve sonra gece uyanırsa beşiğin de mi yatıyor