Birbebekkkbircicek belki benim de artik kafada bitirmem lazim ama kendime cok dert ettim bu emmeme isini bag kurma gibi duygusal sebeplerden. Ben de cok aglattim bana hep aglasin aglamadan olmuyo sen denemeye devam et vs dediler emzirme danismanlari ebeler dahil. Simdiki aklim olsa asla yapmazdim cok pismanim mememi gorunce bile surati degisiyor yuzu bozuluyor mememe yaklasmak bile istemiyor. Hala emme pozisyonujda tutmama bile izin vermiyor. Resmen travmatize ettim istemeden. Buyudukce de almadiklarini ogrenmek benim icin iyi oldu bu isi artik gercekten kafamda bitirmem gerek. Cok tesekkurler yanitiniz icin sevgiler.