Birbebekkkbircicek oncelikle lutfen uzulmeyin ben 6 aydir sagiyorum ve sutum bitmek uzere. Ben ve kardesim hic anne sutu alamamisiz ve gayet saglikliyiz. Bu zamana kadar alacagi faydayi almistir zaten merak etmeyin.
Benim size bu isin psikolojik kismiyla ilgili bir sorum olacak. Benim sutum bitmek uzere ve 6 aydir hep bir gun emer diye bekledim. Her teklif ettigimde ciglik kiyamet agladi. Artik emmeyecegini beynim kabul etse de kalbim hala ya biraz daha buyuyunce emmek isterse diyor. Siz bu surecte ara ara hic emzirmeyi denediniz mi? Emmeyecegini kabullenmeniz nasil bir surec oldu?