iki_prens_annesi Begum26 dun yattiysa eger bugn karta aktarilmasi gerekti yogunlktanda yatmamis olablir
Sunlight annekuzusu18 Eşinizin hesabına aktaramazsınız. Hesap ismi ile e devlet ismi aynı olması gerekiyor paranın yatması için. Hesabınız yoksa ptt den gidip alıyorsunuz paranızı.
emhmen_u Begum26 bizim de aynı sizinki gibi oldu PTT kartta para yoktu bizde hesaba aktar dedik ama gelmedi para e devlette de gözükmüyor s🤷🏼♀️
Begum26 Patatesimm çekemedim 0 olarak gözüküyordu e devlete girince gözüküyor bu sabah hesaba aktar yaptım daha gelmedi
emhmen_u Begum26 akşam altı gibi yapmıştık erkesi sabah 09:00 da geçer sanmıştık ama geçmedi 😪çok şükür öğleden sonra geçti hesaba