atespoyraz Merhaba bugün yatmış aile destek paketi param kendi banka hesabima aktarma yaptım islem onaylandı dedi ama para hesabima hala gelmedi böyle olup geç gelen oldumu yada baska bisey e devlete giriyorum hesaba aktarilacak ödeme bulunmadi diyor
atespoyraz @Balkupum2505 inşallah gelir doğru islem yaptığıma eminim ama para gelmeyince acaba yanlış birsey mi yaptım dedim
55azralinaa Paranın yattığını nerden anladınız,bana PTT den SMS geliyordu yattığına dair,ama bu sefer gelmedi
Kahkaha Ataselim hayır e devletten başvuru yapıyorsun ihtiyacın varsa her ay belirlenen tutarda para yatıyor hesabınıza ama ihtiyacınız varsa çıkıyor.. sizde PTT den cekiyosunuz yada hesabınıza aktarıyorsunuz…12 ay devam ediyor ödeme
atespoyraz @55azralinaa bana 1 kere sms geldi sonra hic gelmedi e devletten ptt uzerinden yapilan kurum odemelerine bakıyorum yatmışsa orda görünüyor zaten
55azralinaa atespoyraz tamam çok sağolun, şuan çok hastayım gidip pttye alamam,iyilestgimde gtsem yanarmi para bir bilginiz varmı
annekuzusu18 Bende dün hesaba aktar yptm benim ibanim yok, eşimin iban numarasını girdim şuan ne hesaba para yattı nede e devlet kurum odemelerinde para var bankayı aradı eşim herhangi bize gelen para yok demişler hesaba ,ne olucak şuan bilginiz varmı?
Sunlight annekuzusu18 Eşinizin hesabına aktaramazsınız. Hesap ismi ile e devlet ismi aynı olması gerekiyor paranın yatması için. Hesabınız yoksa ptt den gidip alıyorsunuz paranızı.
atespoyraz @55azralinaa belli bir sure var o sure icinde parayi almazsaniz parayi veren kuruma geri iade ediliyor
Begum26 E devlet ptt yatmış gözüküyor çekmek için ptt gittim ama bakiye 0 neden acaba bilgisi olan var mı çekip deprem yerlerine göndermek istiyorum 🤲🏻😞
iki_prens_annesi Begum26 dun yattiysa eger bugn karta aktarilmasi gerekti yogunlktanda yatmamis olablir
emhmen_u Begum26 bizim de aynı sizinki gibi oldu PTT kartta para yoktu bizde hesaba aktar dedik ama gelmedi para e devlette de gözükmüyor s🤷🏼♀️