Busbusana Maalesef, ülkemiz asker sayısı olarak fazla zaten ama 10 20 kişi de değil bir çok ilden tim görevlendiriyor. Askerin koruması gereken depremzede harici de bölgeler yada halk oluyor Türkiye deki bütün Ordu el atarsa korunma yerlerini sınırlarını nöbet yerlerini bırakmaları gerekir bu da zaten ülke güvenliği için tehlikedir. O yüzden takviye yada yer değişimi yapılır. Keşke daha çok asker gönderebilseler.