Enkazda bebekleriyle anneleri başında bir bere bile yok yavrunun . Kadın yalvariyo yalvarirjm yardım diye üzerinden 24 saat geçti hala yardım gitmeyen yerler var . Organlarımız hasar gördü dayanamıyoruz artık diyorlar. Allah’ım yardım et biz bu kadar mı kötüyüz bir doğal afeti bu kadar mı yonetemiyoruz . İnsanlar enkazlar kaderine terk ediliyo benzinlerinyok hicbirseyleri yok elimizden birşey gelmiyor . Aferin ne kadar büyük olduğu belliydi taaa en başta neden seferberlik ilan edilmedi neden madenciler TSK bölgeye gönderilmedi insanlar ölüyor ben dayanamıyorum artık onların çektiği acılaya Allah’ım yardım et ne büyük sınav bu . Elimizden birşey gelmiyor . İnsanlar tırnaklarıyla enkaz kazıyor kurtarmaya çalışıyor yakınlarıni .