Hkshkshsk hanimlar siz iyimisiniz. Biraz sakin olun bakin hepimizin bebegi var. butun olumlu ve olumsuz duygular onlara geciyor. Emzirenlerimiz var aramizda sutunuzu keseceksiniz bu kadar gerginlikle. Birbirinizi tetikleyeceginize telkin mi etseniz. Hayir bu panikle deprem aninda birsey yapamazsiniz. Sakin kalmayi deneyin oncelikle. Elbetteki hepimizin ici yandi,yaniyor es,dost,akraba,arkadas birileri var haber almayi bekledigimiz ama bu karamsarlik baska bir boyut. Siz dinlenmeden,bu uzgun dalgin halinizle cocuklariniza ne kadar faydali olacaksiniz? Ya bu dalginlik ve uykusuzlukla atiyorum ocagi acik biraksanix yd utuyu. Yd herhangi bir olumsuzluk yasanda. Kendinize gelin biraz sakin olun biraz uyumaya calisin.