Maviimm öyle tabiki ama hiçbir önlem almak yok malesef 😑 son depremlerde binamızdan parça alındı çok yüksek riskli binaların içinde çıktı 36 kusur senelik bina temel gitmiş kolonun biri iki yerden patlamış birde belediye görevlisi deprem olmasa bile yıkılabilir diye hepten korkuttu her gece deprem korkusuyla uyuyoruz zaten öğrendiğimizden beri 😢 şuan yeniden yapılması için uğraşıyor bina sahipleri umarım bir sonuca ulaşır hemen çıkmak istiyoruz çok korkunç birşey deprem malesef 😢