Yildiz52 Eness123 canım sen gene şöyle belki bir sekilde bulur girerler sıcak biryer de beklerler en azından ya
AgentMom Eness123 çoğu otel araçlarla alıyor. Sen hangi otel var yakınlarında bulup ara kaldıkları parktan almaya giderler
Annemm-123 Yildiz52 çok zor kuzenim arabada bekliyor ama çok kötüyüz çok soğuk donuyoruz diyor off Allahım sen yardım et
Yildiz52 Annemm-123 nerdeler onlar bak oteller ücretsizmis bulabilirse sıcak yerde beklerler en azından
Annemm-123 Yildiz52 eşi asker kışlacıktalardı orasıda hasarlıymış şuan arabadayız dedi nerde tam bilmiyorum
Acemianne2807 Yildiz52 iskenderun da yaşıyoruz arabada donduk lütfen yayın yardım edilsin İskenderun’a da artık
Yildiz52 Acemianne2807 canım cimere falan yaziliyormus çok fazla yerde deprem olduğu için devletin eksikliği heryere yetisemiyor işte onlara sorsan ulasamadiklari her yok of tamma elden geleni yapicam ama oteller ücretsizmis bulamaz misniz
Yildiz52 Annemm-123 söyleyebilirsin iyi olur oteller ücretsiz diye belki vardır yakınlarda rahat ederler
Yildiz52 Acemianne2807 ya demeee öyle daha kötü oluyorum vardır belki ya bir bakın genede özel arabayla alıyorlarmış