Zeynep1903 30-40 yıllık lojmanda kalıyorduk yıkılacağından çok emindim bebeğimi ve telefonu kaptım elime göçükte kalırsak sağ kalırsam ulaşım olsun diye. Kurtulma ihtimalim bile gelmedi aklımdan öyle uzun sürdü ki allahu ekber bismillahirrahmanirrahim diye diye bebeğimi sakinleştirdim eşyalar devrildi beşik gibiydi ev duvarlar çatladı gözümü bir açtım hayattayız hemen kaçtık çıktık 🤦🏻♀️