Zeynep1903 Adıyamandayım.. Adıyman da sağlam bina kalmadı. Elektrik, su, yiyecek hiçbir şey yok. Dularınızı eksik etmeyin. Yağmur durmuyor ve her yer zifiri karanlık. Sadece ambulans sesleri var onun dışında gözünüzü kapatın etraf aynı o şekilde. Araba da 7aylık bebeğimiz ile battaniyeye sarılı oturuyoruz. Biz yine bin şükür son anda kaçtık. Allahım göçük altında kalanlara yardım etsin, yardım elini uzatsın 🤲🤲
Dularınızda bizleri eksik etmeyin