Nesrincente Ballisinsenn ilkinde bende 3ayda oldum hemen bu ıkıncı dogumda 6ayda oldum daha yenı ara ara hep ayda 1 kac damla benımde gelmıstı
Melikee-67 Ya bnde olmadim bu ay çok korkuyorum bebegim 3bucuk aylık ama adet agrisi gibi ağrım oluyo bazen çok korkuyorum hamile olmaktan
bibloblog Melikee-67 of ya bendede ayni durum var baş dönmem oluyo sık sık ama adetim falan da gecmedi daha var gününe napicam nasıl öğrenebilirim