Derinsart
Avcılar biliyorsunuz deprem bölgesi sürekli aşağıya kayıyor.
99’u bende yaşadıgımda herkes gibi bizde evleri terkettik.
Siteyi yapan adam düşünün evden cıkmadı herkes sokaklarda yattı o ailesi ile evde durdu.
Aynı sizin bina sahibi gibi derdi Korkmayin çıkmanıza gerek yok bu evleri ben yaptım hiç bişey olmaz demişti.
Tabi korku yanımızda evler yıkılmıs biz durmadık cıktık.gerçekten dediiğ gibi oldu halen sapa sağlam. O zaman cok güvendim adama.deprem olduğunda evden cıkmazdım bilirdim k sağlam. Ama işte genel anlamda avcılarında alt yapısı bozuk. O yüzden bence güvenin eğer öyle dediyse sağlamdir halen ayakta durması bunun göstergesidir zaten