lceLady deprem bölgesinde değilim ama Ankara da oturuyorum başta burası sallanmadı hiç ama öğlen gibi saklandık cok korktuk depremdekileri hayal edemiyorum bile korkularını ve göz yaşım hiç dinmedi sabahtan haberlerini izledikçe içim parcalanıyo cok zor çokk Rabbim yar ve yardımcıları olsun inşallah Rabbim korusun hepimizi yavrularımızı bize bağışlasın bizleri de ailelerimize😭😭 Dualar edelim yardımlar edelim küçük büyüğük demeden Allah’ım hepinizden razı olsun rica ediyorum deprem dışında da şu forum a başka postlar açılmasın yas ilan edilmiş.. Hala forum da soru soranlar var biraz saygı biraz hüzün acı çok büyük 🤲😔