Kuzeyinannesi7 bebeğim 5.5 aylık ve duzenli olarak özel yeri kabarcık gibi pişik oluyor. Her bezi denedim oluyor onune gecemedım. Doktorumuz sudocrem onerdi içeriği iyi değil evet ama gecırıyor. Gece yatmadan sıvar gıbı suruyorum sadece olan yere sabaha gecmıs oluyor. Eğer baslangıcıysa da hametan ve zalain karıstırıp suruyorum