Merhaba anneler bebeğim erkek ve 1 ay 3 günlük özel bölgesi pişik oldu ve o bölgesi daha sonra soyulmaya başladı derisi harita gibi normal mi sleepy bebek bezi kullanıyorum ıslak mendili yıkayıp kullanıyorum altını alırken 10 dakika falan açık bırakıyorum acaba ne iyi gelir zeytinyağı ve pişik kremi de kullanıyorum ama neden böyle oldu bilmiyorum bir bilginiz var mı yada başına gelen?