Grupyildizi Arabasi olan yokmu alsa seni iceri bizde deprem gecirdik evimde.sobali tek odada yatiyoruz akrabalarini almistim eve ailemi falan
BelaCivciv Mavi1 Okuduğum bir habere göre şöyle; Adana, Mersin, Antep, Urfa, Mardin, Kayseri, Diyarbakır, İskenderun ve Osmaniye’ de yakınları olan herkes için Bahçeşehir Koleji kampüsleri yemek ve barınma için açılmıştır. İsterseniz bir gidin
Mavi1 Ruzgarcan gece arabada yattık kızımla donduk tuvalete gidemedim kızım tek diye. Şimdi evimize geldik bavul hazırladık tedbiren tekrar aşagı inicez 1 saat önce tekrar sallandık
Ruzgarcan Mavi1 ayy çok şidetlimiydi yine lütfen girmeyin eve bi sorsun eşiniz düğün salonları açmışlar çadır kurmuslar
Mavi1 Ruzgarcan asla öyle bişey yok şuan keşke olsa gidip sığınıcaz cafeye sıgındık gittik dün biraz öyle bekledik sonra arabaya geçtik. Köpekler cok havlıyordu hissettiler diye korktuk iyice
Ruzgarcan Mavi1 ya keşke gidip bir sordaydınız çünkü burda bizimkiler konusuyordu düğün salonları açıkmış diye bayada sağlam diyolardı sizin için çok üzüldüm valla eşiniz yanınız da mı yerinizde olsam arabada varken gider bakıp bakıp dururdum çünkü twziye evlerinde ufoda var bende buraların yabancısıyım çok nette bisey söyleyemiuorum