Mavi1 Depremden eve cıkamıyoruz bebekle rezil olduk evini açacak biri var mı müstakil ev korkuyorum binadan
Deletedmom_68 Mavi1 ah be canım.. izmir’e gelebilseniz, kapım açık. ama nasıl olur ki? umarım biri çıkar, çıkmazsa ve ulaşım varsa eğer izmir’de kapımı açarım size mesaj atman yeter
Ruzgarcan Mavi1 ordan çıkıyorum şuan köye gidiyorum sizde çıkın fay hattı kopmus aksam büyük deprem bekleniyormus ne kadar doğru bilmiyorum