ay artık ben de kolik olduğunu düşünmeye başladım saat 11bucukta başlıyoruz 1 e kadar bazen 3 ə kadar memede uyumak istiyor uyutuyirum yatiriyorum hop geri uyanıyor biz de daha 19 günlüğüz belki daha çok küçük ondan mı dicem ama bilmiyorum ben de çok üzülüyorum 😢😢